06 april, 2007

Magnus ble til Magnar, stakkar

Stakkars Magnar og stakkars Magnus som ble bytta om i dette innlegget.

Forklaringen er enkel. Jeg fikk frø av G. pratense "Magnar" av josefin i fjor eller forfjor, men de ser ut til å ha blitt borte for meg. Og så fikk jeg også noen frø av Magnus, og det er de som ble sådd i september i fjor. Og det er "Magnus" som spirer, og hva i all verden det er jeg har fått av Magnus (Askøy) har jeg ikke peil på.

Kanskje noe jeg tuska til meg på et hagebesøk ;)
Husker du, Magnus?

4 Kommentarer:

Joost van Schaik skrev ...

What a pity I can understand almost nothing of this. I really like the pictures on your site.

Regards, a Geranium enthousiast from the Netherlands

Pinneguri skrev ...

Thanks :) Sorry I don't take the time to translate my texts into English, I do hope you'll come back and enjoy the pictures anyway?

Anonym skrev ...

Men da får jeg ta med meg en bit av Magnar en dag da, siden du er så svimete..;D

Egentlig så er det et mysterium hva du kan ha fått med deg fra Magnus, for det eneste nebbet jeg kan huske hos ham er Rozanne/Jolly Bee - og kanskje en sanguineum av ett eller annet slag?

Pinneguri skrev ...

Takk, det var en god beskrivelse, svimete. Det er det jeg er. Men jeg er god på bunn, altså ;)

Jeg mener Magnus sa han hadde fått det fra et annet sted, men hvem kan stole på en svime som meg ... ikke jeg i hvert fall. Det som kommer opp er veldig mørkt grønt, og med rød stilk. Men det kan jo være hva som helst.

Men ellers sier jeg takk - til et besøk :) Men det blir vel meg som stikker innom deg først, tenker jeg. * Sukkk * og svimle med øya ;p)