30 april, 2007

Fin samplanting

Det er fortsatt bare slutten av april, og jeg har ennå til gode å se blomstring på mine storkenebb. I motsetning til KarinA i Göteborg ;)

Men, det er jo som kjent ikke bare blomstring som er viktig, struktur er en annen faktor for vellykket hageplan, og - samplanting. Og siden jeg ikke har noe annet å vise fram vil jeg vise gress og en flott, rund tue med storkenebblader. Det er flott hvordan fargen i gresset gjentas i det lave gjerdet bak, og hvordan gressets form danner en fin kontrast til den grønne tua med blader. Jeg er veldig fornøyd med den samplantingen. Nå, på april siste dag.

1 kommentar:

Anonym skrev ...

Ja du har så rätt, struktur och samplantering är viktig! Jag försöker att plantera geraniumen mellan andra växter men det är inte alltid jag lyckars. :)

Fin bild!