06 juli, 2007

Det blomstrer

5. juli var det 22 forskjellige storkenebb som blomstret hos meg. Mange er allerede avblomstret, mens de jeg er mest glad i (stort sett G. x oxonianum'ene) fortsetter ufortrødent videre. Og jeg kan som vanlig trekke fram 'Rebecca Moss', "Nautesund" (som jeg i år begynner å mistenke for å være en 'Julie Brennen' som bare har trengt noen sesonger på "å bli ordentlig"), 'A.T.Johnson' og 'Katherine Adele'. De blomstrer og blomstrer, og de blomstrer også rikt, og det er bare G. 'Patricia' som skiller seg ut her ved ikke å være en oxonianum.

I tillegg vil jeg trekke fram at 'Rozanne' og 'Orion' har begynt å blomstre, og en veldig magentafarget G. psilostemon.

1 kommentar:

Karin skrev ...

Härligt med alla blommande geranium! Här är det nu färre som blommar men några av de du skickade mig har faktiskt börjat att blomma i regnet. :)